bloggpappans.blogg.se

Mitt liv, mina ord

Skräckfantast och starka barn (schysst rubrik)

Kategori: Allmänt

Det är liksom min och Sandras grej, skräckisar flera gånger i veckan. Vi skrämmer upp oss själva och det är fan roligt =)
Senaste igår var det någon som hette något i stil med Witched.handlade om någon häxa i skogen och ungdomar, som vanligt...var lite seg men så är det när man random bara plockar skräckis hur som helst.  Men den var sevärd.
 
Har blivit helt salig i skräckfilmer,det är bara något som tilltalar mig, spänningen, nervösiteten och när man nästan bajsar ut fjärilarna ur magen
 
 
 
 
Nu tappade jag bort mitt flow här mitt under mitt bloggande för att Sandra skulle kissa. ojojoj. Illa! jag blev helt plötsligt trött också. =)
 
Förresten så är Elicia stark som en kamel, hon lägger sig ner på alla 4 och drar sig upp till sittställning igen. Blev imponerad. Hon kan även falla framåt ...ja, falla framåt.  Inte alltid hon tar emot sig med händerna, oftast tar huvudet smällen..men va tusan, framgång smärtar ibland.
 
Nej nu ska jag kanske göra mig redo för jobbet?  
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: