bloggpappans.blogg.se

Mitt liv, mina ord

Nej dra mig baklänges naken i ett grustag

Kategori: Allmänt

Att vissa människor är så envisa att de hellre offrar allt istället för att erkänna att de har fel. Det är sanslöst. Jag har varit liknande förut men nu, jääävlar vad sjukt. Nåja. Så är det, bara att acceptera.
 
well well...
 
Idag har varit en genomstressig dag, allt för att man försov sig. Jag förstår inte hur vi alla 5 i familjen kan försova oss samtidigt? Barnen vaknar alltid runt 7 numera, pigga som påtända hamstrar men inte imorse. Trots 3 alarm, trots 3 barn, trots att man somnade i tid så sket det sig. Jag vaknade upp halv 9 av kollegans sms. Då sov alla andra. Jag kan ju nämna att jag skulle vara på jobbet vid 8 och förbereda inför öppning.  Från sängen till jobbet på ca 15 min var rätt starkt gjort måste jag erkänna...visserligen höll jag på att smälla med en bil när jag cyklade som en tok men ännu en gång överlevde jag ;)
 
Sen har jag varit ute resten av dagen i denna blåst..lekt mycket med Celine, gick ut och letade efter djur..roligt nog så träffade vi på två rådjur och skruttan blev helt lyrisk =)
Vi försökte även kalla på kaninerna genom att skrika "KANIIIINEEEER!!!" i skogen, ännu en gång så misslyckadeds vår metod..konstigt
 

Tji fick vi

Kommentarer


Kommentera inlägget här: