bloggpappans.blogg.se

Mitt liv, mina ord

Rubiks kub är en myt

Kategori: Allmänt

Imorgon den 23:e fyller lilla Liam 10 år. Han börjar bli större, märks både mentalt och kroppsligt. Bäst att man är snäll mot honom för den grabben kommer bli stor. ;)
I lördags var det kalas för honom, tyvärr kunde inte alla komma pga olika anledningar men så är det alltid.
Bland annat så kom Sandras bror, pappa + flickvän, väninna Sussie, min syster och Jenny+Magnus med sina barn. Alla kom inte på en gång som tur var för då hade det blivit trångt här . Det bjöds på en jävla massa kaffe, marängsvisch och Sandras hemmagjorda kokostoscakaka. Ja, försök säg det ordet 5 gånger snabbt!  ;)
Andreas (Sandras bror) tjöta på som vanligt vilket är helt okej för han är så förbannat rolig , fast de är ju faktiskt allihopa, tom Sussie.  En rolig sak är att Sussie och Andreas var tillsammans för en herrans massa år sedan. Sedan dumpade han Sussie och kom ut som gay.  Hahaha..stackars sussie. Ursäkta men lite roligt är det =D   Att hon inte anade något när han ständigt fixade hennes frisyr ?  Jag hade iaf reagerat för jag har ALDRIG flätat Sandras hår t.ex. Hon gjorde honom gay.  hoho...  Men sussie är väl kanske inte skarpaste kniven i lådan, ljuset är ju på men ingen är hemma, hissen går liksom inte enda upp, En av alla tomtens renar är halt och bör knäppas med bössa, hon påminner lite om en fantomsmärta ...  Haha nej vad är det jag säger. Hon är Sandras bästa vän och är en jävligt skön tjej. Tur att du har humor kvinna , don´t hurt me ;)
 
Nu känner jag att jag gled ifrån ämnet en aning.
 
Liam fick en jäkla massa saker och pengar. Tillsammans så fick han 800 kr, han fick skylanders, 4 Xbox spel, en rubiks kub ( vilket jag hatar för det funkar fan inte, det går inte att få alla färger rätt, det måste vara en myt), en jäkla massa godis och ja, en till present kommer inom kort för företagen som har 1-3 dagars leveranstid har aldrig 1 dag leveranstid, har de någonson lyckats med det? 
Jag är lite rädd att han ska bli för bortskämd men nåja, han fyller bara år en gång om året.
 
Nu ska jag nog dra i mig en kopp kaffe och knalla ut med jycken en sväng.  Måste röra på arslet lite mer än vad jag gör.
 
Got to move, see you later!
 
Och bilder på denna härliga dag finns på min facebook  --->
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: