bloggpappans.blogg.se

Mitt liv, mina ord

Sandras anställningsintervju gick bra ;)

Kategori: Allmänt

I torsdag var Sandra på intervju hos ett kooperativ i Stockholm. Huvudkontoret ligger i storstan men själva brukaren skulle bo i tälje och det lät ju fantastiskt. Nackdelen är att nu bor helt plötsligt inte brukaren här..men vad gör det :) 
Sandra klarade intervjun utmärkt och blev tillkallad redan imorse om att få träffa sin (troligtvis) nya brukare. Inget är väl 100% just nu för som assistent och brukare så måste man också klaffa på personligt plan. Sandra har då en förmåga att bli vän med allt och alla så jag ser inga problem från hennes sida :)
Vi får väl se hur det går nu på Tisdag =)))
 
Jag vågar inte riktigt hoppas än men jag gör det ändå, det känns genast lättare, som om 30 kg sten ramlat av axlarna.  Wunderbar =) 
 
Jag ska till sista arbetsdagen för den här veckan alldeles strax, jag har ingen feber men ont i halsen och yrseln hänger fortfarande med.  Men en dag ska jag väl klara av.
 
Måste ta Alvedon och få i mig en jäkla massa vätska nu. 
 
Tjillevippen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: