bloggpappans.blogg.se

Mitt liv, mina ord

Det går ju inte direkt framåt för barnen..men för Sandra däremot!

Kategori: Allmänt

Nu är iaf Sandra helt frisk, skönt=) MEN..nu har Elicia feber , Liam har fått spö (sprucken läpp, svullen i ansiktet) och har nu även han fått feber.
Han och en klasskamrat blev osams och började slåss...och på den vägen är det. När jag var 10 lekte jag med Turtles och jagade ekorrar med pinnar.  Må hända att jag sprängde några brevlådor och paddor men sånt slagsmål vette fan, eller kanske, har inget minne av det iaf.
 
Men en positiv nyhet är att Sandra ska på arbetsintervju nu på torsdag, håll tummarna=)
Blir så jävla glad!! Yaaaay!   Hoppas inte Sandra blir nekad pga Elicias låga ålder, jag ska fanimej ta ut pappa dagar i sådana fall.  Annars kan de inte ha nåt att klaga på för om sanningen ska fram så är Sandra en väldigt empatisk och bra människa som sätter alla andra före sig själv. Inte många såna som finns längre. Inte ens jag är sån.
 
Håll så många tummar ni kan för Sandra!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: