bloggpappans.blogg.se

Mitt liv, mina ord

Produktplacering

Kategori: Allmänt

Jag arbetar i en ICA butik och har gjort det i 7 år. Rästt träligt på ett sätt men samtidigt så trivs man rätt bra.Jag ser mig som rätt påhittig som gör det ena och andra som brukar lyckas.Nu fick jag inspiration från nätet och gjorde en annorlunda produktplacering..Hittills så har jag bara fått positiv respons men vi får se hur det blir när fler kunder sett det. Tycker själv att det är ofantligt klockrent om jag får säga det själv ;) Har ni några andra lite annorlunda sambandsexponeringar man kan göra i en ICA butik, säg gärna till. ;)Tycker det är så roligt att hitta på nya saker, fixa och trixa.  Nu ska jag se klart det okända och sen blir det nog sängen..börjar bli trött .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: