bloggpappans.blogg.se

Mitt liv, mina ord

Sleepless in Södertälje

Kategori: Allmänt

Herrejädrar vilken natt. Elicia fick feber och snorar som en rinnande kran och SJÄLVKLART så hade vi ingen nässpray heller. Så typiskt!
Det blev att göra egen koksaltlösning runt 2 inatt efter att ha letat efter snorpapper och Alvedon. På det så vaknade Celine upp av nattskräcken. Så våra kära döttrar avlöste varandra hela natten med skrik och gråt. 
Jag klarar knappt hålla ögonen öppna, är sååå trött idag trots 2 stora koppar kaffe.
Huvudet värker för fult och Celine är rastlös som en övertänd ekorre.
 
Hon är överallt och ingenstans och skriker och tjuter...herregud. idag är ingen härlig dag.
Känslan påminner mig om hur det var för ett par år sen när man festade som hårdast. Det vet ni alla hur det är.. helt sänkt.  Inte nog med det så känner jag mig inte speciellt kry heller..
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: