bloggpappans.blogg.se

Mitt liv, mina ord

Fotboll igen

Kategori: Allmänt

Idag var det fotbollsmatch, den slutade för ca 30 min sen och Liams lag vann 4-2. Jävligt bra gjort!
Sandra och Liam bör vara hemma snart så får hoppas att jag hinner skriva klart. Fast jag har ju fan inget roligt att skriva nu, känns bara tråkigt att berätta alla vardagliga saker som ständigt sker , "idag vaknade jag av väckarklockan, åt frukost med barnen och gick med Celine till dagis. Sen drog jag mig hem och tog hunden på en liten promenad. Gick åter hem och drack kaffe. Sen spelade jag Xbox i några minuter. Sen har jag för mig att jag gick på muggen.."  Ja, det var ett par spännande nagelbitande timmar. Bam bam BAM!!
 
För övrigt, jo tack, det är bra. Själv? Fast jag måste medge att jag är jävligt less på en viss person och nej, inte någon i släkten. En annan person som jag aldrig vet vart jag har, det är jävligt jobbigt. Antingen är jag riktigt neurotiskt knäpp eller så tror jag allt personen gör är att jävlas med mig. Allt mer pekar på det senaste...
 
Världens starkaste öl har slagit rekord, procenthalten ligger numera på 65% !  Rätt saftigt..Att ta en öl har fått en helt ny innebörd.
 

De fem starkaste ölsorterna i tillverkning just nu

1. Brewmeister Armageddon: 65% (Brewmeister)

2. Schorschbräu Schorschbock: 57% (Kleinbrauerei Schorschbräu)

3. Schorschbräu Schorschbock: 43% (Kleinbrauerei Schorschbräu)

4. Brew Dog Sink the Bismarck: 41% (Brew Dog)

5. Baladin Esprit de Noel: 40% (Baladin)

Källa:Aftonbladet.

 

Och ja, de är skottar!

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: