bloggpappans.blogg.se

Mitt liv, mina ord

sjuk sjuk sjuk

Kategori: Allmänt

Fan, är det inte den ena så är det den andre. Alltid ska någon vara sjuk här hemma , det går liksom runt i cirklar. Nu har Elicia och Sandra varit sjuka, Celine fick feber imorse. Nu är det bara jag och Liam kvar...*spottar över axeln och kastar ett saltkar på en svart katt*   Take on my Wood liksom, jag får INTE bli sjuk!  Har varit hemma i 2 dagar och VABat för Sandra har varit helt utslagen.  Men klart som fan har jag känt mig dåsig idag, jag  ska arbeta helg, dvs 2x12h pass. Inte lätt om man får feber.
 
Nåja, kvällen rundar nu vi av med Idol (vilket jag tycker bara är roligt i början av säsongerna) och lite godis med god dryck. 
 
För övrigt har jag bytt en jävla massa blöjor och ja, varit hemma med alla sjuklingar.
 
Skratt, bråk och tårar..en vanlig dag hos tokfamiljen Jansson-Damm =)
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: