bloggpappans.blogg.se

Mitt liv, mina ord

SOA och några tankar

Kategori: Allmänt

Sons Of Anarchy är så jävla lätt min favoritserie ever!!  Så klockrent härligt bra. Man tappar aldrig intresset.
Jag har en far som är knutte..varit med i några klubbar så vitt jag vet men nu har han nog lugnat ner sig, han börjar bli med åren, tyvärr. Hans senaste motorcykel är så jävla frän!
 
 Min största dröm (nu efter jag fått barn) är att kunna glida runt på en motorcykel dagarna i ända och bara må bra. Jag har inte råd att skaffa en motorcykel nu och jag tror inte jag någonsin kommer att ha det men ja, det kanske sitter i blodet, vem vet? Det är iaf något jag drömmer om mer eller mindre varje dag. Önskar att jag också kunde få lite tur och vinna lite pengar och kunna köpa en..
 
Köpte mig en skjorta som kom med schenker idag, så jääävla nöjd. Vissa gillar kanske inte den stilen men vet ni vad? Ta er i arslet. I just love it!

Modellen däremot var väl kanske inte allt för sexig..
 
Och på tal om osexigt, jag måste fan till läkaren.börjar bli orolig. Så fort jag har ätit, och det spelar ingen roll om jag äter pizza, potatis, pasta, ris, köttbullar, laktosfritt, falukorv, fiskipinnsi, frukt , flingor, jag måste alltid tokbajsa efteråt. Det kan inte vara normalt att gå på toaletten 2-6 gånger om dagen medan andra i min omgivning kanske går varannan dag .. Undra vad det kan vara :/
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: