bloggpappans.blogg.se

Mitt liv, mina ord

En skam, en förnedran

Kategori: Allmänt

Celine: Du är rumpa
Sandra: Du är rumpa!
Celine: Nä DU är RUMPA!
Sandra: Du är en bajs.
Celine: Nej bajs!! jag är Celine
Sandra: Du är bajsrumpa!
Celine: Du är pappa!!
 
Oooookej, tack för den. Den mest optimala nervärderade förnedringen är att kalla någon annan för Pappa (mig) . Gulligt av dig min kära dotter!   ;)
 
 
På tal om döttrar, idag är Elicia hela 7 månader gammal. Klubba ner mig som säl liksom, det går alldeles för fort!
Det är så härligt få mer och mer kontakt med lillstrumpan. Hon ler så fort man tittar på henne, underbart. Älskar hennes leende, är såååå gosig :)
 
Så fort hon har vaknat (igen) så ska vi ut och göra lekparken osäker. 
 
 
G´Day People / Mr Awesome
 
 

Kommentarer

  • sandra säger:

    Hahaha! Pappa på dig va :-D

    2013-09-06 | 12:35:27

Kommentera inlägget här: