bloggpappans.blogg.se

Mitt liv, mina ord

En blogg från toan

Kategori: Allmänt

Har arbetat hela helgen samt måndag och tisdag. Imorgon har vi en dubbel föräldradag så vi båda kan vara hemma med Elicia. Skönt =)
 
 
Vår min nya fina underbara dator måste tillbaka till netonnet. Jävla skit. Så sur att det alltid ska bli strul så fort man ska göra något, inget flyter liksom på. Dessutom har mitt leg gått ut så det är ett helvete att hämta ut det igen ;)
 
Dessutom ska jag skriva exakt vad som är fel med denna apparat, det lär krävas minst ett A4. Så roligt ibland..
 
 
För ett par minuter sen så gjorde sig Liam redo för en fotbollsträning. Det gick väl sisådär som vanligt men de blev klara i tid och hann med bussen, MEN... det var någon kvinna där som vägrade flytta på sig när Sandra kom med barnvagnen så vad hände? Jo, De kom inte med på bussen och Liam kommer missa sin andra fotbollsträning. Helt jävla sanslöst. Hörde hur Liam grät via telefon. Fan va sur man blir på chaffisen som inte gjorde något heller. Det är hans ansvar att se till så folk kommer på. Jag tror inte någon hade haft något emot om han gick från förarsätet och hjälpte till i 2 min...men icke. Han satt bara och glodde. När sandra inte kom på så åkte han vidare.
 
Ärligt talat..vilka idioter det finns. Det går nog inte säga tillräckligt många gånger.
 
 
Nu sitter Celine i badet och ja, badar förstås. Jag passar på att blogga lite från toaletten. Någon gång måste vara den första.
 
Att det ska vara så svårt att hitta en större lägenhet som inte ligger i en krigshärjat område, jag blir galen!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: