bloggpappans.blogg.se

Mitt liv, mina ord

Screw you Byggare Bob

Kategori: Allmänt

Eller tja, jag kan väl jag med. Satt upp en spegel precis ovanför handfatet för Celines skull. Nu tycker hon det är skitkul att stå där på sin nya pall och tvätta av sig samt borsta tänderna..nästan för kul, tvålen har snart tagit slut!  Nu måste vi låsa badrumsdörren utifrån så hon inte ska komma ín ;)   Fast...den där spegeln ställde jag bara upp med såna där möbeltassar..ssschhh, vår hemlighet.
 
 
 
Snart åker en hylla upp i badrummet också, laddar bara min stengamla slagborr som farsan har haft sen 1900bortglömt!  Batteriet håller för ca 3-4 borrningar om man har tur. Sen är det bara ladda om i 12 timmar.
 
 
 
 
 
Och här ställde sig Elicia upp och började röja bland blomkrukorna. VIlken chock, hon stod jättelänge! Duktig flicka =D
 
 
Celine har börjat med nåt roligt, enda sen hon såg The Hobbit med oss så har hon blev helt kär i Smiegel, eller Gollum eller vad han nu heter. Hon går runt och säger "Massamass"  Det ska nog betyda my precious! Knäppa unge =)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: