bloggpappans.blogg.se

Mitt liv, mina ord

Minigolf , Bowling och trasiga byxor

Kategori: Allmänt

 
 
 
Det var länge sen men nu har vi äntligen träffats. Blev en härlig dag med både minigolf och bowling med broder Daniel, hans son Liam och vår Liam. Självklart vann Danne på minigolfen (som vanligt) och även bowlingen men jag blev en stark tvåa , vilket inte är så imponerande med tanke på att det övriga motstånden var 10 år och yngre.
 
 
 
Härligt väder och bra humör så det fanns egentligen inget att klaga på :)
 
 
 
 
 
 
Men en sak som jag kan skylla på, en stark anledning till att jag inte vann var ...
 
 
Mina shorts sprack!!!  Efter första bowlingkastet så sa det bara RIITSCH..  
 

Kommentarer

  • Sandra 4 barnsmamma säger:

    Så bra att ni hade skoj :-D
    Ni borde ses oftare!

    2013-08-26 | 16:46:52

Kommentera inlägget här: