bloggpappans.blogg.se

Mitt liv, mina ord

Här har ni något som ni saknar i erat liv.

Kategori: Allmänt

Peter stormare, en härlig gubbe.Har alltid gillat honom och kommer nog alltid göra det.
Jägarna 1 kom ut 1996, för 17 år sen om jag räknade rätt. Minns knappt någonting av den men 2an var klart sevärd ändå. Vi har haft den filmen inplastad i 2 år nu så det var väl på tiden att se den :)
 
 
 
Nu sitter Elicia och säger Bababa ba ba baba baba ba så jag känner mig en aning okoncentrerad .  Dessutom har hon fått högfärdshosta, haha, så sjukt sött. Uh uh uh låter hon. Måste försöka få det på film någon dag.
 
 
 
Sen måste jag bara fråga, har du någonsin funderat på hur mycket du tömmer tarmen när du väl sitter där och trycker?  Nä, inte jag heller, inte allt för ofta åtminstonde. Men vare sig du vill eller inte så är den här...Trumvirvel tack....
 
Toalettsitsen som väger dig före och efter tömning !!
 
 
 
Mitt liv skulle inte kännas komplett utan den här..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: