bloggpappans.blogg.se

Mitt liv, mina ord

En liten tvist

Kategori: Allmänt

Vilken tur att vi inte bakade för mycket. De som skulle komma dök aldrig upp men det gjorde Farmor och Farfar som vi är mycket glada över =)   Resten får vi träffa en annan dag, det är så det är ibland :)
och tack för presenten Gunilla och Farsan :)  Nu har jag använt upp alla smilegubbar för idag.
 
 
Nu har vi iaf massor med godsaker över, vilket är både bra och dåligt.. Bra: Det är gott som fan. Dåligt: Det är inte så värst nyttigt för mig. Rätt logiskt.  
 
Jaha, så vad händer idag? Inte något planerat alls. Tror inte att det händer något alls. Eller något händer väl alltid men inget unikt. Kanske, fan vet jag :)
 
Sååå...Hur mår ni då? Allt väl ?  Så bra.
 
Nu ska jag leta efter överkast på nätet. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Sandra 4 barnsmamma säger:

    Underbara Unge!! <3

    2013-08-24 | 18:47:39
  • Farmor säger:

    ;-) puss på er hela goa familjen. Så mysigt att träffa er även om det blev lite kort.

    2013-08-25 | 01:50:28

Kommentera inlägget här: