bloggpappans.blogg.se

Mitt liv, mina ord

Daddy is back!

Kategori: Allmänt

Nej men hallå. Kolla in, jag har en ny blogg som flertal av er tjatat om. Jag känner mig självklart smickrad men är samtidigt en aning oförstående, så jäkla kul det väl inte vara att läsa om mig?
Nåja, nu är jag är och då får ni fanimej läsa också ;)

Min blogg kommer handla om mig, såklart! Och troligtvis en hel del om mina kära barn som jag har avlat fram med min sambo. Hon måste få lite cred, det var trots allt hon som tryckte ut flickorna till världen.
Jag kommer skriva en presentation lite senare, nu försöker jag bara komma igång med skrivandet. Ska även till jobbet inom kort.
Kortfattat information om oss:
Pappan: Jag, Niklas.
Mamma Sandra.
Äldsta sonen Simon , född 1998- (Sandras son som inte bor med oss på heltid)
Näst äldst: Liam. Född 2003 (Inte min biologiska heller)
Celine, född 2010. Vårat gemensamma =)
Och sist och minst, för hon är faktiskt minst, Elicia. Född i Feb 2013 :)
Sen har vi även en hund, Rasmus, 7 år gammal och ser ut som ett annorlunda får. Han är en krullig border collie och lite dalmatin. Udda, så han passar in.

Ska som sagt gå lite mer djupgående i presentationen men ville iaf få fram lite information nu för er som inte känner till mig.

Sooo please come again.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: